fredag, september 24, 2010

Snabbis

Satt och degade ihop i soffan men piggnade till nu innan jag ska i säng, smart va?

När jag kom hem från jobb idag så körde hela familjen iväg till Center Syd. Vi hämtade först upp Linette(ja hon är hemma än) Vi trodde att vi skulle lura ut lille Theo med att bestämma att vi skulle gå på shopping men se det tyckte lille herrn att det var bätre att följa med på inne i magen istället för utanför;-)

Vi var en runda på sportoutleten och jag hittade Reebook skorna jag ville ha. Sedan gick vi igenom centrat och där hittade jag ett par kängor, Jörgen också och Linette köpte ett par svarta skor, snygga var dom och jag var bra nära att ta dem också, men...3 par på en dag, nej vi spar på karamellen och hittar något en annan dag.

Milo provar Linettes gamla hjälm, tung och svår att styra men det är ju spännande:)
Lille hästen som ligger sidan om hjälmen är Milos shopping idag, en prickig Pippi Långstrump häst säjer han.

Nu mullrar det på avstånd här, ska det bli åska inatt? Det är nog lika bra att slå av strömmen helt på apparaterna här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men nu får väl lille bus-bebis ta och titta ut!! Hemskt vad envisa de kan vara di små pågarna :-)
Kram - Annika