tisdag, september 21, 2010

Lite långtråkig

Jag har inget roligt att berätta alls, bara samma sak som händer de flesta dagarna. Man kommer hem från jobb, går och småplockar, leker lite, lagar middag, nattar Milo, ser TV och en stund här vid datorn. Wow vilken sensation då! Inte för att det är betungande men det är ju tråkigt att skriva om.
Linette kom in en sväng för hon var i trakterna, hade promenerat en lång runda för att hoppas på en skjuts av ett värkarbete, med andra ord, hon går hemma och segar tiden fram fortfarande.

Klickade hem ett set med kläder till en viss mini-man och det var inte Milo;-)

Nää vet ni vad......jag lägger mej tidigt idag med för jag fattas sömn känns det som och ändå har jag fått sova gott föregående natt. Kan det vara hösttrötthet, finns det sådant?

2 kommentarer:

Daniel sa...

Jo hösttrötthet e vanligt förekommande, bara att vila ut!:)

A-K sa...

Jag är pigg på förmiddagarna men på eftermiddagarna slår den STOR tröttheten till.
Visst är det tråkigt när dagarna har samma lunk... ibland måste man ju lätta upp tillvaron med ett klick ;-)
KRAM