tisdag, augusti 24, 2010

Tajta jeans, coola jeans

Imps & Elfs jeans

Omgång nr 1 i brevlådan bestod av 3 par Imps & Elfs jeans, två par som är likadana fast olika storlek och ett par baggy med tajta ben, dom längst till höger på bilden nedan. Dessa baggy funkar inte så bra på blöjbarn så dom får ligga lite eller så säljer jag dem på Tradera. Jag köpte dem på rea och det var ta 3 betala för två på reaplaggen så jag fick bara betala 600 kr för alla tre paren, dom kostar 599-699 på ordinarie pris.
Kvällen är ju inte slut än men vi har hunnit med en del, jag har målat Milos barnstol, dammsugit och lagat middag. Jörgen har bytt bromsr fram på lilla bilen så nu är det reko igen. Milo har hjälpt till och efter det fick han badas för i garaget kan man bli riktigt smutsig.

Ang mitt jobb så hade jag inte fått något från chefen idag heller om någt möte så jag tog tag i saken och sa att jag ville ha ett möte med honom och facket snarast för detta tär på mina krafter. Eftersom de flesta är på Elmia mässan fr o m idag så fick det bli på tisdag i nästa vecka när chefen är tillbaka igen. Jobbig väntan och jag har ingen aning vad som väntar mej.

Nu ska jag jobba 10,30-17,00 onsdag -  fredag för att det ska fungera för oss få som finns kvar på företaget, vi lär få en hel del att göra men någon övertid får dom inte mej till iaf!

Nu ska det göras en flaska välling och jag ska lägga Milo och hoppas han kan somna i bra tid idag med. Just nu ligger mina pågar på golvet och leker med hästarna och stallet i duplo. Milo säjer - Måste ta upp bajset...-Bonnemannen håller du på med...-Yeehaaa. Det är mysigt att lyssna på honom.

Inga kommentarer: