måndag, augusti 23, 2010

Ganska spännande

Kolla in mina Tradera auktioner

Speciellt Ecco stövlarna! Visst är det helt galet att ett par stövlar är uppe i 373 kr och då köpte jag själv dem "nya" på Tradera förra året och knappt använda av Milo men ändå! Jag erkänner att jag tjänar en hacka på detta:) Nice nice. Kavat stövlarna och skorna har jag köpt med rejäl rabatt på Ellos och dem kommer jag få igen i princip det jag betalt. Jag kan inte annat än le:) Kanske mindre kul inlägg men jag var bara tvungen. Nu ska Mie nanna sängen! nattnatt allra bästaste vänner:)

1 kommentar:

Helen sa...

WOW, inte dåligt.
Jag la in en några auktioner igårkväll. 3 bodies (molo, dunnis, laban) och ett par eccokängor.

Tittade på andra eccoannonser efter tips på hur man kunde skriva, bla din - men då visste jag inte att den var din :-)

Spännande att se vad jag får för mina.
Länken:
http://www.tradera.com/Mkt-fina-Ecco-vinterkangor-strl-22-Nyskick-auktion_340158_117324951
användare "Heke4"

Du som är expert, skulle jag skrivit på något annat sätt för att locka till köp?