torsdag, augusti 19, 2010

Ska man ta med varm choklad?


Hit ska jag och Milo bege oss idag. Bilden har jag lånat på Basebäck Strands sida. Men vädret vet jag inte vad jag ska säja om! Det är kallt tycker jag men vi får ta jeans på oss. Det finns en strandpromenad som går till hamnen och jag funderar på om den ska promeneras när Milo ska sova middag.

Idag fick jag masa mej ur sängen klockan sju, det är nog tre veckor sedan sist och kändes sådär:) Milo vaknade tidigt idag än om vi gick i säng senare än tänkt med honom igår. Nu skulle vi ju komma lite rätt i tiderna så det fick ju accepteras med glädje...hmm.

Det verkar gå bra att sälja höst och vinterskor/stövlar på Tradera så har ni något som ni har tänkt sälja så ut med det nu. Våra Ecco stövlar ligger uppe i 272 kr nu och dom går inte ut förrän den 24.de. Fast alla märkesprylar verkar gå bra för det mesta.

2 kommentarer:

Helen sa...

Eftersom jag är hemma - mår inte så bra - så tänkte jag att Leo skulle få sova länge,men han vaknade 6.30. "Dumma barn" :-)

Vilket härligt område. Perfekt med en långpromenad när dom sover.
Tack för tipset om tradera. Har en POP-overall och eccokängor som jag tänkte sälja.

ha en bra dag

kram

A-K sa...

Hoppas att ni fick en underbar dag vid havet!

Jag har börjat så smått att lägga ut urvuxna kläder på Tradera, men hjälp vilken tid det tar!

KRAM