lördag, augusti 28, 2010

Nu är det vinter

Nej jag skojar bara! Men om man ser till vad jag gjort idag så kan man nästan tro det. Jag visade ju jackan jag ville ha men så såg jag den på en väninna och var så säker på att jag aldrig kommer i den. Jag körde ut till Borgeby när Milo sov middag och chansade på att dom fått hem den i sitt sortiment. Och se det hade dom och jag blev glatt överraskad, den satt skitbra rent ut sagt! Jag tyckte väldigt mycket om modellen och den satt figursmickrande på min hydda.
Jag hade ju iofs tänkt vänta lite med att köpa vinterjacka men denna stod det mitt namn på!

När jag var i butiken så träffade jag min fd hårfrisörska och hon hade blivit så smal, gått ner 28 kg med hjälp av extravaganza(pulverdiet i 12 veckor) Hon hade blivit jättesnygg! Nu ska inte jag gå på pulverdiet i 12 veckor men funderar på om jag skulle bli sträng mot mejsjälv och köra Herbalife i 3 veckor, samt träna och sedan borde man ju vara max peppad. Detta tål att tänkas på under helgen:)
Milo målar med sina skumgummipenslar, det är vattenfärg i dem. Kladdigt som attan och i detta läget prisar jag vårt köksbord som har en glasskiva:)

Vi har bakat tårtbotten och blåbärsmuffins, dom sistnämnda flöt ut för formarna var för klena. Vi får baka vidare, nu ska vi sätta kanelbullsdeg här. Tjipp tjipp från en något gladare tjej!

3 kommentarer:

A-K sa...

DEn sitter ju toppensnyggt på dig!
BRA KÖP!
KRAM

Anna sa...

Jättesnygg jacka! Gäller att handla när man hittar annars tar det lätt slut. Jag kan jobba i affären så fixar du inköpen. Kräver inte jättemycket i lön, bara så vi klarar av att bo kvar i huset :)

Helen sa...

Jättesnygg jacka och den passar kanon. Köpte oxå en vit förra året, inte så praktiskt men snyggt.

Är lite anti olika dieter, men det kan nog funka som "en spark i häcken" och komma igång och få lite resultat. Testade Nutrilett en gång men fy 17 vad äckligt det var, odrickbart

Kram