tisdag, augusti 17, 2010

Beslutsångest

Det är inte lätt att skiljas från vissa plagg och i mitt fall är det Småfolks vinteroverall, fast nu har jag turen att ha 2 st:) Vi har haft overallprovning här idag och kom fram till att Milo kommer drunkna i den jag köpte att ha inför kommande vinter. Den vi har från förra året sitter däremot mer lagom i år än i fjol, då den var stor. Jag får in en knytnäve i grenen och det innebär att den andra är utlagd på Tradera för vi kan inte spara den ett år till, jo vi kan men ha samma overall i tre år är väl lite trist ändå. Lite stövlar och skor har också åkt ut på Tradera.
Samma overall som Milo hade förra vintern.

Eftersom vi ändå hade lite röjning i bland kläder så fyllde vi på med ett par Kavat kängor för det är sko nr 1 för Milo. Jag beställde ett par på Ellos för min 40% rabatt.

och till vintern tror jag dessa nedan blir perfekt, det är samma modell som vi hade förra vintern och dom var så bra!


Just nu står Milo och sover ute på altanen i vagnen, det vräker ner med regn och är inget vara ute och leka väder alls. Om ca 1 timma ska jag och Linette på ansiktsbehandling och då ska Milo får roa mormor och morfar så dom slipper sitta inne och deppa:) Jag väckte faktiskt Milo halv 8 idag för vi måste få lite tidigare rutiner nu inför nästa vecka, vi kan inte ligga och dra till 9 på morgnarna:) visst är det skönt meeeenn...funkar inte i vardagens normala tider.

Inga kommentarer: