torsdag, augusti 26, 2010

Äskar dej mamma

Finns det något som kan få en mamma att smälta mer än när man får höra orden, -Äskar dej mamma! Nej jag tror inte det. Milo sa detta till mej när jag kom hem från jobb idag och då hade jag inte sagt det först.

Vi hade fått lite roligt i brevlådan idag, nya Kavat kängor till Milo från Ellos, har visat bild tidigare på dem och vi är jättenöjda med dem, sitter bra på foten. Sedan kom paket från Barnens Bokklubb som vi gått med i, vi har haft Go'boken tidiagare men dom är lite tråkiga så jag gjorde ett uppehåll när Milo var ca 1 år. Detta är ju bättre böcker som är väl utvalda för åldern. Vi fick den silvriga Barnkammarboken för att vi blev klubbmedlemmar och det var verkligen en kanonbok med så bra sånger på cd'n, kan verkligen rekommenderas! Flera av dem har jag hört men inte kunnat texten och melodin på så i efterhand, nu kan jag lära mej dem igen:)

Jag har fått ett litet habegär men jag vet inte om plagget sitter snyggt på mej. Ska se om jag hittar det i någon butik annars får jag kanske chansa.
Overcast coat #364
Den finns i militärgrönt och svart också men jag tror jag föll mest för denna Vintage Chalk. Hmm hjärnan jobbar:) Undras om jag är för rultig för modellen, fast där dragskon går är nog det ställe på kroppen som jag är "smalast på".  Vad hade jag för vinterjacka förra året, jo en vit mer sportig modell så denna hade klart varit lite snyggare. Hihi hör ni som jag övertalar mej själv? Fast vad tusan hade till mina stövlar..ahh jo tweedkappan, fast det är inte så varm. Nej nu ska jag sluta gagga om detta:)


1 kommentar:

Anna sa...

Det är en av guldstunderna, när barnen själva, på eget intiativ säger att dom älskar en. Det kan man leva läääääänge på. Väldigt snygg jacka, är själv ute efter något liknande men inte i vitt. Tänkte först ha en sportig modell men inser att jag inte är så sportig :) Tänkte höra hur ni har det på söndag, ifall Milo är lite leksugen? Men det kanske blir kalas då? Kram på er, så hörs vi snart.