onsdag, juli 14, 2010

Ska detta gå till historian?

Vad ska jag säja? Vet inte hur mycket man vågar skriva i en blogg men jag kan säja så mycket att det gick så pass att facket kommer imorgon och tar tag i detta, det säjer inte lite det. Det hela handlar om att dom vill att jag ska jobba 5 dagar i veckan..oavsett......hur löser man en sådan sak när man har barn?
Ja vi får väl se hur det går imorgon. Hur det än blir så är arbetslusten på noll och att ställa upp för företaget utöver det jag ska göra på arbetstid är det slut med!! Jag är besviken och förbannad på samma gång.

Milo vaknade på ett underbart humör i morse och det kändes så bra. Min älskade "onge" han och de runt om mej gör livet underbart, tack alla rara som stöttar och peppar!

Ikväll blev det en sallad till kvällsmat för det är ju tokvarmt! jag gick en halvtimma med vagnen och var helt svettig när jag kom hem igen, Milo med än om han sov. Nu ska jag försöka sova inatt och hoppas på en bättre dag imorgon...om det går

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jag vet att han uppför sig som en usel chef, egoist tillika. var 0-ställd mot honom och avvakta ,du har lagen o rätten på din sida. Varför finns det inte fler kvinnliga chefer tror att dom är mer förstående när det gäller ens barn.Se på pontus chef. Vi ses imorgon. Kram Mamma