söndag, juli 11, 2010

Glömde ju!!

Vi har varit vid stranden och badat hela familjen. Milo älskade det och ville inte upp ur vattnet men eftersom han varit sjuk så vågade vi inte låta honom varit i för länge åt gången. Vi låg på det grunda och plaskade hela familjen och just sådana stunder älskar jag livet och min familj extra mycket!

Jag som alltid är så tramsig och osäker om att visa mej i baddräkt kunde lugnt inse att jag är absolut inte tjockast på stranden. Fast lite smalare vill jag allt vara, men det jobbas ju på än om det inte hänt något än så länge.

Var bara det jag ville säja, premiärdoppet måste ju dokumenteras, synd vi inte hade en kamera med oss bara.

1 kommentar:

Helen sa...

Skönt att Milo blir bättre och att du är taggad att gå en rond med chefen. Jag kan stå i ringhörnan med svetthandduk om det behövs :-)

Har oxå konstaterat efter några dagar på allmänt bad, att man inte ser värre ut än många 20-åringar.
Så nu kliver vi ut ur vassen tycker jag.

Kram i värmen