lördag, juli 03, 2010

Finns det något bättre?

Finns det något bättre än att gå på Ge-Kås när det är 30,5 grader varmt ute? Nej det finns inte! En bil med aircondition och en sval affär det är bara helt perfekt en sådan dag som idag. Vi har haft en kanonbra dag och hittade massor av fina saker. Jag blev så glad över att hitta gardiner till både Milos stora rum och köket. Milo fick en spis och lite annat smått. Linette hittade jättemycket till både familjen, bebisen och pizzerian. Mim mamma hittade också en hel del. När jag kom hem blev Milo jätteglad och vi badade i poolen en sväng, sedan blev han plötsligt jättetrött och andades stötvis, feber med 39,9 och jättehet.
Jag sitter med honom här i famnen men nu ska jag gå in och lägga mej med honom för han orkar inte sitta upp . Panodilsupp har har fått och hoppas inte han blir sämre för det gillar jag inte, blir smått orolig vid för hög feber.

Inga kommentarer: