onsdag, juli 21, 2010

Detta är alltså inte jag

Jag gillar inte denna värmen vi haft idag. Helt ok att sitta inne på jobb med andra ord. När jag körde hem så tog jag vägen inom mina föräldrar för Jörgen och Milo var där. Mormor ville träffa oss innan hon och vi åker på semester. Kaffe och en glassbåt passade perfekt och efter ett par timmars babbel så körde vi hem. Pontus kom en sväng och snackade och sedan åt vi middag. Bessim kom inom med en stor bukett rosor, svärmor ska lindas:) Tack så jättemycket Bessim!
Ja så var denna dagen slut och nu är det bara två dagar kvar innan det står semester i kalendern....gudars vad den ska njutas.
Vi kör på vår semestertur på söndag morgon och min underbara systerdotter ställer upp med att bo här och passa våra djur, så glad jag blev när hon erbjöd sej! Tack tusen tack Alex!
Milo och jag längtar till tisdag för då ska vi träffa A-K och Filippa, vi bor ju inte ett stenkast ifrån varandra men vi semestrar i deras trakter så nu ska vi passa på:)

Over and out for today:)

1 kommentar:

A-K sa...

PUST för värmen!
Vi längtar också tills på tisdag
:-)
WOW vilken svärson du har!

Kramar