torsdag, juli 22, 2010

Det var inte helt lätt detta

Blogger har bytt funktioner och mallar så jag blev helt förvirrad. Bakgrunden jag hade skulle tydligen också upphöra så jag fick hitta något annat. Detta får vara tillfälligt för jag har inte tålamod att hålla på med detta ikväll.

Jörgen bygger en soffbotten till Linette, som är arbetsledare;-)

Dagen har varit ganska hektisk, först på jobb för en på vår avdelning var sjuk så vi var bara två som skulle hålla i alla trådar och det är för få personer, men vi fixade det:)

När jag kom hem så var Jörgen och Milo iväg och hjälpte Linette att handla till en soffa som hon vill ha byggd ute på deras balkong, den ska vara som förvaring, ha en klädd madrass att sitta på och massor av kuddar i ryggen. Nu är dom klara med den. Milo hjälpte till och det är hans favoritsysselsättning att få vara med och snickra.

Jag åkte och handlade mat, blöjor och annat som man ska ha hemma, ingen kul handling med andra ord. Nödvändigt ont som man brukar säja.

Känner mej låg idag, ni vet det vanliga, fet, ful har inga kläder mm. Fick iaf beställt en tid till klippning på lördag för det är nog dags nu eftersom håret känns ovårdat.

Nu ska jag gå in och snusa på min goa myspåg. Bara en sådan enkel sak som hans små kommentarer kan få en på gott humör, han är helt underbar:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vilken söt mage Nettan har! Perfekt med soffa och förvaring i ett.

Kram Ugglehuset