tisdag, juli 20, 2010

MC föraren

Här körs det motorcykel titt som tätt, en mycket lyckad present.

Mina goa pågar kom och överraskade mej på jobb idag, vid fm fikat kom dom och hälsade på. Milo tyckte det var spännande att sitta vid mitt skrivbord och rita med överstrykningspennor. Dom fikade även ihop med oss på uteplatsen och Milo fick se ett par godståg rulla förbi, många roliga saker att se på med andra ord.

Det är megasegt att sitta på jobb och hela tiden ha i huvudet...får jag sluta eller jobba kvar....Ena stunden är jag säker på att hitta ett bättre jobb och andra rädd för att behöva jobba heltid och få ett mycket sämre betalt jobb...många tankar stökar i huvudet.

Ikväll har jag och Milo varit själv hemma för Jörgen körde till Hög och tittade på mc, bilar och annat som samlas där om tisdagskvällar. Vi tog vagnsrundan som vanligt vid nio och Milo somnade på 5 minuter.
Tog fram min gamla mobil som mamma ska låna ett tag och laddade över en massa bilder som fanns i den. Hittade en söt bild på en knubbis, tänk denna bilden är 1 år gammal och vilken fart dessa småknoddar växer i!

Celluliterna är borta och knappt några rullsor på benen numera:) Kompisarna Lukas och Svante är också med på bild.

1 kommentar:

A-K sa...

Usch ja...jag förstår att det är jobbigt att vara på jobbet just nu!
Men snart är veckan slut och du får välbehövd semester!

Tisdag passar oss jättebra!

Sittsäcken köpte vi på Toy´s R Us.
Ja, Filippa är ju lite kortare än Milo, Barbacykeln passar henne perfekt :-)

Kramar