måndag, juni 07, 2010

Trist

Jahapp, då sitter jag här hemma igen med en sjuk son. Jag har iofs varit förkyld och haft stämbandsinflammation i helgen så det kan ju varit jag som smittat Milo. Inatt flög febern på och han har sovit mycket oroligt. Vi fick upp och ta alvedon inatt och nu på morgonen låg febern på 38,8.
Deprimerande att sitta inne en hel dag, vet inte ens om vi kan lyckas gå en runda med vagnen för regnet öser ner. Usch vad jag är negativ då. Självklart är det synd om Milo som är den som mår sämst och det börjar bli lite påfrestande med sjukdomar varje vecka.

Just nu sitter han och tittar på barnkanalen och jag har kollat mina jobbmail så där inte var något alltför akut.
Det som behövdes åtgärdas fick jag mailat vidare till några olika kollegor. Misstänker att jag får vara hemma imorgon också för mormor och morfar kan inte ställa upp, dom ska iväg på semester dom gottegrisarna! :)

Jag får väl se om jag kan städa lite idag så slipper jag det på ett par dagar. Träna ska jag också ikväll för nu är jag så pass bra så jag kan anstränga mej på rätt sätt. Tjipp vänner!

1 kommentar:

Helen sa...

Vad tråkigt att Milo är sjuk igen.
Nu när det är sol och värme ska alla bakterier bara försvinna tycker jag. Men det är bara att gilla läget. Leos hosta är fortfarande kvar, även om det så sakta försvinner.

Hoppas han sover mycket så han blir frisk fort.

Ha det bra i alla fall

kram