måndag, juni 07, 2010

Inte alls bra

Milo mår inte så väldans bra verkar det som. Han har sovit i tre timmar nu med flera uppvaknanden men somnar om hela tiden. Han kom ut i soffan för en stund sedan och satte sej och sov vidare, då är han riktigt sjuk!

Jag då, jo jag har städat lite och tvättat, packat lite traderapaket och tog mod till mej och stoppade in min Odd Molly Fonda i tvättmaskinen..med 2 dl klorin! Jag har verkligen försökt allt för att få bort alla fläckarna men det går inte:( Det återstår att se om den blir användbar efter blekningen. Det blir ju ingen äkta chalk färg längre iaf.

Känner ni igen känslan av att gå och vara sugen på något hela tiden? Idag har jag den känslan, borde kanske laga mej någon mat för att ta död på gottesuget!

Ja vi lär "ses" en gång till idag:) Ha det så bra så länge!

Inga kommentarer: