torsdag, juni 17, 2010

-Handla mat mamma

Mycket ledsen Milo vid lämningen idag också. Har även funderat över nu när deras semester drar igång bland dagisfröknarna och kommit fram till att jag ska försöka ordna för Milo de morgnar då hans egna fröknar inte är där. Han får lite panik de gånger dom inte är där på morgonen och så vill jag inte lämna honom, har visserligen bara hänt 3 gånger men det räcker för mej. Jag fick hjälp av gulliga C att skriva upp när dom inte är där och det visade sej vara två dagar i v 27 och två i v 28, får be min mamma snällt:) Älskar dej mamma..hihih och Milo också.

När vi körde från dagis styrde bilen direkt till Ica Maxi för vi behövde fylla på skafferiet. Jörgen skulle jobba över så det passade bra. Jag och Milo satte oss med varsin McFlurry och njöt av sommaren, han kan vara så duktig och vi satt och pratade om allt möjligt. Han är så snusförnuftig i sina svar, härligt att lyssna på honom!

När vi kom hem grillade vi korv och Milo och jag pysslade med lite av varje. Jörgen hjälpte Besim att göra ordning en uteservering på pizzerian. Stoppade Milo i badet en sväng och sedan tog vi vagnen på vår kvälltur i detta underbara väder, så härligt att gå i skogspartiet och höra alla fåglarna, säja natti till hästarna som är Milos rutin:) och sedan somnar han sött.

Fick hem hans Katvig jacka idag men den är stor, tror jag får skicka den i retur. Dom hade inte mindre men jag har sett den på Babyshop också, får se om jag beställer därifrån.

Inga kommentarer: