onsdag, maj 19, 2010

Testar

Här sitter jag på jobb och har 10 minuter kvar på min lunch. Tänkte testa om jag kan göra inlägg härifrån så ni får ta det för vad det är.

Gårdagen gick i högt tempo, först arbete och sedan hem och påbörja bullbak nr 2 av 60 rosenbullar. När dom skulle jäsa andra omgången så körde jag iväg och hämtade Linette, in och solade solarium en runda och sedan hem igen, baka klart bullarna. Efter detta var stresshormonet på topp och det var dags att varva ner. Då hoppade jag och Milo i ett bubbelbad, det behövde jag för själen och Milo för tvagning;-)
Efter det satte vi oss i soffan och tittade på TV medans Jörgen klippte gräset.
Linette kom hem en sväng och fick skrivit klart deras vigselprogram så nu ska det bara inhandlas nya färgpartoner och skrivas ut ett antal.
Jag ska också tillverka 97 st bordsplaceringskort..huva! :) Det börjar dra ihop sej och lyckan i det hela är ju att det ska vara fint väder, kan det bli bättre?

Nej nu får jag avsluta för denna gången och se om jag får lagt in ett riktigt inlägg ikväll.

1 kommentar:

A-K sa...

Åhhh... blir det så många gäster?
kan tänka att ni har fullt upp!
Stressa inte ihjäl dig! Är det nu till helgen?
Kram