måndag, maj 17, 2010

Mammas dag


Jag fyller år idag och Milo överraskade mej med 10 gula små rosor och maken med tre stora rosor:) Visst är dom bara för goa!

Vi hade ju kalas för mej i måndags men rätt som det var dök min syster upp, mina föräldrar och sedan Linette och Besim. Jag blev riktigt glad för det hade jag inte räknat med:) Tack så jättemycket! Fick fler blommor och en stor planta rabarber. Känner mej älskad av alla idag:)

Milo kom klart i säng sent pga av kalasandet men vad gör det, vi tar igen det imorgon, hoppas jag:)

Nu blir det sängen för oj vad det drar i tittorna:)

2 kommentarer:

WWmor sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Hurra, hurra, hurra, hurraaa!!

kram från oss..

A-K sa...

Stort GRATTIS på födelsedagen!
Vad mysigt med fina blommor och besök av nära och kära!
Kram