torsdag, maj 20, 2010

Jag hinner inte med nu!

Mammas tomatpojke

Ojoj vad tiden rusar iväg och jag har massor att göra inför lördagens begivenheter. Idag har det varit mer bullbak och annat fix. Imorgon har jag semester men dagen är ändå fullspäckad. Det känns i magen att man jagar upp sej och oftast är det i onödan för som regel hinner man med ändå.

Tanken att jag skulle gett mej själv en spakväll med att raka ben och lugnat ner mej med ett bubbelbad men nu orkar jag inte mer för idag så jag går snart i säng och hoppas jag kan göra det imorgon kväll istället.

Dagis hade förskolans dag men aktiviteter och annat idag men Milo ville hem när jag hämtade honom och jag hade ärligt talat inte tid att vara social, ni vet hur man känner sej ibland, vill hem direkt efter jobb. Jobbet har också varit stressigt idag och såklart fick jag vissa akuta saker en halvtimma innan jag skulle sluta för dagen.

Nu hinner jag nog inte blogga mer innan helgen men ni får alla ha det så bra och på söndag får ni nog ett innehållsrikt inlägg:)

2 kommentarer:

Jost sa...

Hej vännen!

Ja nu ska du ha en skön helg.
Jag spáade med min väninna rejält både i heitapottarna och i Blå Lagunen.
Nu är vi hemma igen och ska boka ny resa för familjen denna gången.

Hoppas vulkanen fortfarande aktiv och vi kommer lite närmare. Vill gärna visa ungarna.

Helen sa...

Lycka till med allt nu i helgen.

kram