torsdag, maj 13, 2010

Otäckt

När vi hade fått i oss frukost idag så ringde Besim och berättade att dom hade fått åka in på akuten med Linette inatt, hon hade fått så ont i magen att hon knappt kunde gå. Allt var bra med bebisen efter flera undersökningar men dom misstänkte en blindtarmsinflammation men inget visar det på ultraljud, fast det behöver inte synas. Hennes sänka har ökats och hon ligger kvar på sjukhuset. Fick sms för en stund sedan om att han ff ligger med dropp och har fått antibiotika och får stanna inatt med för observation.

Jag har varit hos henne några timmar i eftermiddag för hon ville inte vara själv och Besim var tvungen att jobba. Lustigt nog så ligger hon på samma avdelning som jag låg på när jag fött Milo, det blev riktiga flashbacks kan jag berätta, lite märklig känsla.

Jag och mamma var först och shoppade på Nova i Lund. Mamma skulle hitta en klänning och jag agerade smakråd. Hon hittade en jättefin klänning på Joy och den följde med henne hem:) Efter det lämnade hon av mej hos Linette och sedan kom Jörgen och Milo och hämtade mej ikväll. Därefter körde vi hem till mina föräldrar och fick en god middag.

Milos ögon har förbättras och det känns verkligen skönt, måste också kännas skönt för honom och slippa kladdiga ögon hela tiden.

Imorgon ska jag jobba och Milo och Jörgen vara hemma och ha det bra, orättvist:(

2 kommentarer:

Anna sa...

Stackars Linette, hoppas hon mår bättre och att allt är bra med lill-killen. Otäckt att bli sjuk sådär helt plötsligt och dessutom inte få några klara besked. Hoppas att hon blir bra snart och att hon får sitt vårbröllop. Här händer det saker ska du se, idag var mäklaren här, ojojoj vad allt är spännande. Jag ringer i helgen så vi får prata live, kanske en träff om ni har tid? Kram så länge.

A-K sa...

Nämen usch då!
Jag håller tummarna för att allt går bra med dem och att de snart är hemma igen.
Kram