torsdag, maj 27, 2010

Ordningen återställd

Linette och Besim är hemma igen och det är vi glada för. Milo och Linette pratade nästan i mun på varandra när hon kom hit. Vi har ju inte hunnit prata om bröllopet så det och deras resa fick genomgås:)

Dagen i övrigt har varit helt ok, en hel del att göra på jobb men bättre det än att sitta och rulla tummar. Vi har ju en husmor på jobb som lagar middag åt oss och idag fick vi en mycket god pastasallad med tonfisk och en supergod cremefraich dressing. Jag fick receptet så den ska vi göra i sommar.

Hade tänkt se på melodifestivalen ikväll men struntade i det och väntar till Eurovision på lördag istället.
Jag är småseg idag och har ont i halsen igen. Känns som man har något som står i kroppen hela tiden men det bryter inte ut.

Nu tror jag att jag lägger ner för ikväll och kryper ner i sängen och snusar på min underbara son.

Inga kommentarer: