lördag, april 10, 2010

Sova på golvet

Lördag morgon, man tror man ska sova lite längre än vanligt för sonen kom isäng sent. Då vaknar han 06.15, bara att gilla läget. Vi fixade med lite av varje och sedan åt vi frukost. Jörgen körde och hämtade traktorn och fck plogat stycket. Jag gick och röjde lite här och var och rätt som det var tyckte jag Milos lek var lite tyst.



Ja ni ser rätt, han ligger och sover på golvet. Det är första gången han gjort det som stor påg:) och då måste han varit trött. Jag bar in honom i sängen och han sov vidare ett par timmar. När han vaknat och vi fått lunch så körde han och jag och handlade mat, sättpotatis och lite fröpåsar. Vi mötte upp min mamma till Milos glädje, ja min också:)

Jag köpte en fin klänning/tunika men nu har jag blivit osäker, den är för kort som klänning och för lång till byxor tycker jag. Får se om jag behåller den.

Resten av dagen har rullat på i hemmet med matlagning, fikapauser och annat. Med andra ord ganska lugn dag.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej gumman. Jisses vad stor din lilla plutt har blivit! Sötnos på hög nivå. Kram

Annika o Vilde sa...

Så söt! :-) Då e man bra trött, hihi. Lustigt att det ser skönt ut t.o.m. när de sover på ett hårt golv :-)