torsdag, april 01, 2010

Skärtorsdag

Tänk att vi redan hamnat i påsken! Var det inte jul precis? I vilket fall som helst så är det skönt att vara ledig i 4 dagar, det känns ju som en liten semester. Vi har en del på schemat kan man säja. Imorgon ska vi iväg och handla presenter till min styvpappa och Pontus, båda ska ha kalas i helgen. Sedan ska vi till Danmark en heldag och fira påsk där samt att Jörgen ska hjälpa sin ena bror att bygga ett altantak.
Milo tjuvstartade med ett stort påskägg direkt. En t-shirt med en motorcykel på, tre frukter och en liten påskanka som kvackade, ja jag vet att det ska vara kycklingar;-)

Dagen till ära fick samma rutin som igår, ute och leka en timma och sedan fick Milo följa med pappa ut i garaget för att putsa på denna skönheten. Hur mycket putsande det blev vet jag inte, tror inte Milo siktade inte sej på att putsa utan hellre röja i lådor och skåp.

Misstänker att papsen kommer ta premiärturen i helgen.

Fick hem våra skor från Ellos idag och mina passade och Milos såg jättefina ut, verkligen välgjorda och snyggt behandlat skinn på dessa sandaler. Kavatskor är super!

Har ni blivit lurade idag? Jag blev på ett annorlunda sätt. På jobb så hade H köpt en tårta för han slutade sin tjänst idag. När vi skulle fika i eftermiddags så stod tårtkartongen på vasken och jag tänkte hjälpa H att duka fram för han höll på med annat. Öppnar kartongen och där stod April April! Ha lång näsa eller:) Nu kan jag berätta att detta fortsatte lura fler personer som kom ut till fikan, alla ville hjälpa *läs äta tårta* hihi
Skrattade gott gjorde vi i alla fall.

2 kommentarer:

Anna sa...

Glad Påsk kära vänner, ja ni har verkligen ett fullspäckat schema. Här tar vi det lite lugnare. Hoppas ni hittar bra presenter, det är alltid lite lurigt. Hoppas Påsk-haren hittar ut till Annelöv :) Kram

A-K sa...

Glad Påsk!
Va??? Fick ni ingen tårta?
Hihi... ganska kul skämt!
Ja, ni har verkligen fullt upp i helgen! Jag har stressat som en tok de senaste dagarna. Nu är det bara lite packning kvar, sedan ska jag vila upp mig ända tills nästa helg :-)
KRAMAR