måndag, april 26, 2010

Min tur?

Jag mår märkligt! Började igår kväll med att frysa och det körde runt i magen, tog en samarin och två panodil och sov gott. Har mått ganska bra hela dagen men nu ikväll börjar samma sak igen. Magen är som en ballong och fryser som när man har feber, t o m utanpå låren.
Sov en timma när Milo stoppades i säng och nu ska jag gå i säng igen. Jag är hellre förkyld.

Det var helt underbart väder när vi kom hem från dagis. Vi var ute och pysslade med lite av varje och sedan cyklade jag och Milo 5 km, det gillas av lille herrn, han bubblar om allt möjligt bakom ryggen. Han påstod t o m att jag hade bajs! Hihi, han brukar skoja om det och dra en bak i byxorna och nej, jag hade inte pruttat;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du piggar på dig snabbt igen.

Hihi, vi har det mycket mysigt här i Gbg. Mannens jobb har sina fördelar :)

japp, ska bli spännande att se hur morgondagens shopping går...

Kram

Helen sa...

Usch, sjukdomarna tar aldrig slut. Hoppas du mår bättre.

Ja du, snart får man passa sig för vad man gör och säger inför de små. Annars vet hela dagis när man går på toa osv :-)

kram