söndag, april 04, 2010

Lugnet råder

Nu slappnar familjen av här. Milo sover gott efter en jobbig dag enligt honom. När han hade sovit middag så var han så ledsen och grät konstant i 1 timma! Inget hjälpte, inte ens att Linette kom in för att muntra upp honom och då är det illa. Till slut gav jag honom alvedon för jag visste till slut varken ut eller in. Vi fick lugnat honom till sist och det var strax innan vi skulle på kalas hos Pontus. Han var glad där, dock lite dämpad. När vi kom hem så gjorde vi välling och jag gick in och stoppade honom i säng för han verkade så trött och det var han. Hoppas nu han har det bättre imorgon för att bära honom i över en timma tar på krafterna:) Mamma får ärmmuskler.

Nu är Jörgen iväg och hämtar färdigmat för vi orkade inte laga något själv. Jag vet inte vad det blir utan sa, ta vad du vill:) mamman är nog också trött.

Glömde ta med kameran till kalaset så jag kan inte visa söta Tidla som är full av bus och så kelsjuk:) En underbar tös!

Inga kommentarer: