tisdag, mars 23, 2010

vet inte vad jag ska ha för överskrift!?

Ibland är man bara nollställd och sådan är jag idag. Trött som en gnu efter en tuff dag på jobb. Har haft en gullig son tätt intill mej hela natten, härligt att han älskar sin mamma och vill vara nära men jag vill inte påstå att jag sover så bra.
När vi kom hem från dagis så har det varit konstant gnäll från början till slut och slut var jag innan sju ikväll så då fick han välling och vi gick in i säng båda, han somnade efter en halvtimma och jag med;-) Ja i en timma iaf sedan masade jag mej ur sängen igen, känns lite bättre i skallen nu.

Fick hem en söt blus som jag traderat och den satt helt perfekt och var absolut som ny. Tycker att det var en härlig kombination med vitt och chalk Jag kommer verkligen få användning av denna till både jeans och kjol.

2 kommentarer:

A-K sa...

Åhhh...den är ljuvlig!
Håller tummarna för att du får det du beställde idag! Kommer att passa dig PERFEKT!

Vi har ganska mycket gnäll här också :(

KRAM

Jost sa...

Hmmm! avis blir jag. Du hittar alltid så läckra fina kläder. Varför gör inte jag det.
Nepp, några kilo ner så skall jag belöna mej med en shoppingrunda...