lördag, mars 20, 2010

Vatten vatten bara vanligt vatten....

Ja hörreni, det regnar här hos oss idag och det är inte lite heller! När Milo vaknade i morse..klockan 6..så hörde jag hur det smattrade ute och sedan kar det regnat konstant sedan dess. Jag tog Milo i vagnen nu i förmiddags och trotsade regnet, han sover nog gott i alla fall av ljudet från strilande regn på altantaket. Lite mysigt än om sol är att föredra.

Maken har kört in och jobbat en sväng och jag har städat idag. Ikväll ska vi hem till mina föräldrar på middag tillsammans med min syster Helene och hennes nya pojkvän, ska bli roligt att träffa honom.

Funderade på om jag skulle köra till Borgeby och titta på skor, där hittar jag alltid något för dom har stort utval och kvalitet. Igår upplevde jag skorna som tant eller för ungdomliga...vilket fack ska jag lägga mej i:-)? Undras om dom har Calou tofflor?

Inga kommentarer: