torsdag, mars 18, 2010

Rolig unge

Rolig har Milo fått som benämning på dagis. Han hittar på saker som personalen skrattar åt, han är redan smart och kör med den lite blyga charmiga sidan samtidigt som han tokar till det och då kan man inte annat än skratta åt honom. Vad skall det månde bliva av min son!?
Timmie fick vårbadet idag och Milo hjälper mej. Jag fick kapa fotot för jag var lite väl bar på kroppen för att vara med på bild. Jag fick klippt tassar, hasor och öron samt kloklippning. Timmie blev så tjusig så och han blir alltid så glad när han är nyfrisserad.

Annars har vi inte gjort så mycket idag, mest slappat och småplockat. Milo tog ett bad och sedan såg vi Halv åtta hos mej och därefter välling och nattning som gick snabbt och lätt idag.

Skönt att det är fredag imorgon. Jörgen hämtar Milo på dagis och jag kör och köper ett par skor till mej själv. Jag har inget snyggt och stövlar och boots börjar behöva ersättas. Vill ha ett par bruna och ett par svarta, får se vad som hittas.

1 kommentar:

A-K sa...

MILO:
Grattis på 20 månadersdagen!
(Ska vi köra EFIT imorgon?)

Åh, den lille charmören :) Kan tänka mig att han charmar personalen på dagis!

Kul med skoshopping! Jag fick köpt mig ett par supersnygga Ecco (högklackade) på Barkarby till ½ priset!

Trevlig fredag!
KRAM