tisdag, mars 30, 2010

En helt vanlig dag

Vår morgon var som ett solsken och det var tack vare Milo, han var glad och lättsam. Han behöver oftast ca en halvtimma för att klara av att vara själv på golvet! :-O men idag startade han med en flaska välling och sedan började han leka SJÄLV. X i taket

Idag har jag haft häcken full på jobb men jag fick ihop det:) Det känns så bra att gå ifrån jobb och veta att man fått ihop alla trådarna och det har gått bra än om man i mellan åt känner paniken för det är too much, ska bara lära mej ignorera den känslan för jag fixar det allt som oftast med att få ihop planen för dagen.
Mera lek när vi kom hem från dagis, vi hade iofs varit ute en timma i trädgården först. Det var en härlig eftermiddag med sol på altanen.

Snart ska jag gå i säng med Milo för den busen ville inte sova efter vällingen och i min säng for han bara runt och då ger jag upp. Önskar att Jörgen kunde ta några nattningar men jag har gjort felet att ta hand om det själv eftersom vi ammade till Milo var 15 månader och sedan fortsatte själv ge välling med samma rutin. Nu är det bara mamma som gäller så är jag hemma så går det inte. Eldprovet kommer nog i april då jag ska på klassfest, fast då är dom själv och jag stör inte den nattningen.
På tal om klassfest, vad har man på sej?! Ska man vara kvinnlig, lite tuff eller vad? Klänning, jeans...gahh sådant kan gö a mej "nuts".

Nej sparka oss i säng nu annars blir det fel imorgon bitti:)

1 kommentar:

A-K sa...

Ang. klädseln: Klä dig i det som du känner dig snygg och bekväm i. Lite självkänsla brukar behövas vis sådana tillställning :)
Jösses vad jag ligger efter, känns det som. Idag ska jag blogga lite i Flippas blogg. Jobbar som en tok och "lider" fortfarande av sviterna efter den underbara helgen (och omställningen till sommartid).
Kram