torsdag, mars 25, 2010

2 x barnpassning

Milo fick bli hemma från dagis idag. Han har hostat hela natten känns det som och lite feber hade han men inte så han var jättesjuk. Mamma tog första passet av passning från 07.30-11.00 och Linette från 11.00-15.15, vad skulle jag gjort utan dem? Jättetack för ni är så snälla och ställer upp med så kort varsel. Milo har njutit dagen med full uppmärksamhet från dem han älskar att vara med:)
Nu ikväll drog febern igång och ca 39 grader hade han men är ändå speedad som alltid när han har feber! Tog en stund innan han somnade för han kan bara inte koppla av och somna som vanligt än om han är så trött.
Imorgon stannar jag hemma med honom och som tur var fick jag undan på jobb så det ligger inget som är akut. Kändes så bra att få undan allt när jag vet att alla har mycket och han jag ersätter har semester, inget guldläge med andra ord.

Idag har jag beställt den klänning jag suktat efter ett bra tag, dom släpptes på nätet idag och jag vågade inte vänta för jag hittade bara en i min storlek i flera av webbutikerna. Jag har också haft vånder över två färgställningar men tog den som kändes gladast, en röd blir fint i sommar. Jag kan kanske t o m ha den på Linettes bröllop, vi får se.
Saloon dress röd/vit

1 kommentar:

Helen sa...

Vilken klänning! Verkligen vårlik, passar säkert bra på brölloppet.

Vad skönt att du kunde få hjälp med Milo igår. Det är jag lite avis på, vi har inga som kan ställa upp så där. Leo var ganska snorig igår när han la sig, har ju hostat hela veckan, så vi får väl se hur helgen blir.

Hade sett fram mot mycket utevistelse i helgen, de hade lovat fint väder på lördag, men nu ska det regna. Trist trist

Ha en bra helg med lilla sjuklingen.

kram från oss