fredag, mars 26, 2010

Sjukdag

Här sitter jag i total tystnad, ibland är det ro för själen. Jag har en son som ligger och snusar i min säng, också rofyllt. Han fick sova inne idag för han ville vila huvudet hos mamma så vi la oss i min säng och han somnade på 5 minuter. Natten har varit med god sömn, dock en febrig kille tätt intill mej. Kommer han för långt bort söker han efter mej med handen, hittar mej och rullar tillbaka igen, gulligt värre!

Jag har fått fixat lite blandat idag, betalt alla räkningar. Tråkig månad upptäckte jag, vissa månader är ju tyvärr värre än andra. Jag får bara hålla lite extra i börsen så är det problemet ur världen, fast hur lätt är det? Ja ni vet själv;-) Sedan har jag ju också haft spenderbyxorna på denna veckan.

Om jag skulle ta och putsa lite fönster och damma av en runda, solen är ju väldigt grym som talar om hur det ser ut!

Inga kommentarer: