onsdag, februari 10, 2010

Onsdag

Kul rubrik va? Vad innebär onsdag för mej, jo viktväktarna. Blev verkligen förvånad idag för min konsulent K är en väninna från tidigare år och i klassen fanns i sin tur vår gemensamma väninna S. Vi hade en "syförening" för många år sedan, när våra numera vuxna barn var små. Vi hade alrig något handarbeta med oss utan det var bara KG-möte, käkarna går möte:) Vi hade så roligt tillsammans men så skiljdes en del av oss och rätt som det var så hade vi splittrats. K har jag inte träffat på massvis av år, säkert 10 men S träffar jag på då och då på stan. Kul att se dem idag:) Viktresultat - 0,3 och det är jag nöjd med för denna veckan.
Man ska inte slå på djuren men Milo var av annan åsikt just för stunden.

Det har varit en bra dag, som igår ungefär. Det är svårare att blogga nu när man jobbar för det är ju i princip samma sak som händer varje dag. Nää jag kommer inte på mer att skriva idag, bloggtorka.

2 kommentarer:

Helen sa...

Hoppas klippningen blev bra. Ska oxå boka tid nu snart.
Visst blir dom arga när dom inte får saker dom vill. Man vill mest skratta åt dom.

Ullrade, då är inköpslistan säkert lång. Fast är den det, hittar man i regel inte så mycket. Bättre att bara "springa på saker" man "behöver". Ha så kul

Ikväll har jag ätit massor med onyttigt på knytiskalaset på dagis, men det var det värt.
Du tyckte jag såg smal ut. Ja, allt är ju relativt. Jag vill bara komma i kläder jag hade innan Leo och det behövs väl en ca 4 kilo minus till. Har blitt av med drygt 2 redan. Så det är inte mycket men målet är att komma i kläderna.

kram

A-K sa...

Härligt att vikten går nedåt!
En sådan där hoppåsna (fast en röd)fick Filippa i julklapp, dags att blåsa upp den.

KRAM