torsdag, februari 25, 2010

Min första VAB dag

Misstänkte att Milo hade feber igår kväll men kollade inte honom. Inatt har jag dock sovit ihop med kaminen och vi fick snällt stanna hemma idag. Med alvedon och trams håller man humöret uppe på en gnällfis, och gnällig är han.
Ser inte sjuk ut men jag ville inte välja tråkiga sjukbilder.

Just nu står han ute i vagnen och sover, väl nerpackad så han inte kan frysa. Jag fick inte honom att sova inne och som vanligt så är han svår när han har feber, då kan han inte slappna av på rätt sätt. Han har sovit ett par timmar och under tiden har jag bara suttit vid datorn, eller nästan hela tiden iaf. Jag vågar inte gå in i duschen för Milo hostar ofta och då kan han ju vakna och bli ledsen.

Nu blir det en liten fika för mej, ha det gott alla!

1 kommentar:

A-K sa...

Stackars lille sjuklingen!
Filippa skickar krya-på-dig kramar!

KRAM