torsdag, februari 25, 2010

Mamma har lite roligt

Jag kom in i duschen ändå:) Snabb som attan och Milo bara fortsätter sova, nu är han uppe i 3 timmar. Jag har iaf haft lite kul med att klä mej i min Fonda dress med en underklänning från Indiska som är nerhasad en bit för att få min favvolängd. Brungråmelerade strumpbyxor till. Hittade lite tofflor som jag föll för också.
Mycket figursmickrande! Tro inte att jag är så smal..hihi


Dom prickiga var nog finast, rosa gulliga, lavendel passade inte i nyans ser jag, men fina.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Woho! Vilken snygging! KRAM

A-K sa...

Wieee... vilken snygg VAB-mamma!
Calou gör supersnygga och sköna tofflor!
Jag skulle kunna tänka mig ett par av varje :)

KRAM

GunsanHelene sa...

Milo sov nog för länge nu....skippa shoppingen av tofflor...:)
Kramar från Gunsan och Helene