torsdag, februari 18, 2010

Fit för fight igen

Så nu känner jag mej frisk igen, visst låter jag förkyld men känner mej inte sjuk. Har haft full rulle på jobb och tiden bara svischar förbi! Milo har också haft en bra dag och en kanonnatt, sov i egen säng utan att vakna fram till 5 i morse och sedan sov han vidare till jag väckte honom strax innan 7. Bara det att jag får sammanhängande sömn gör mycket på humöret, kanske därför shoppingnerven rycker igen;-D
Fast jag har blivit mer kräsen och klickar inte hejvilt mer utan tänker mej för, bra egenskap som ska bevaras(ligger i dvala ibland).

Buuuuuu säjer spöket Milo:)

Vi har haft ett hemskt väder här i eftermiddag/kväll men nu har det lugnat sej. Skönt att Jörgen är hemma med Milo imorgon så behöver jag inte köra så tidigt till jobb. Det är helt otroligt att vi har haft snö i princip två månader nu. Undras om vi får en lika fin vår och sommar som vinter. Herregud snart måste man börja tänka på var man ska semestra i sommar. Jag ska nog ta v 30-34 och sedan 2-3 veckors mammaledigt, blir nog perfekt. Vi har inte fått besked på det nya dagiset än men snart vet dom nog hur intaget blir.

1 kommentar:

A-K sa...

Skönt att Milo sover gott på nätterna. Det måste vara härligt att Jörgen är hemma några dagar med Milo, Dels för Milos och Jörgens skull men skönt för dig att bara ha dig själv att tänka på på morgonen!

Jag längtar också till våren. Fick gå ut idag och skotta parkeringen i 45 min uter innan vi kunde köra upp bilarna. PUST!

Trevlig fredagskväll!
KRAM