fredag, februari 19, 2010

Det händer för lite

Milo skojar med mamma..samt sprider lego i halv huset.

Det är hemskt att sätta sej och inte veta vad man ska skriva. Det händer ju inget nytt i vardagarna, bara samma varje dag, fast så är det nog alltid när man jobbar. Hinner inte ens dammsuga mitt i veckorna mer, jo en gång måste jag. Nu har jag ju en make som sköter sej fint när han är hemma och är pappaledig, fast det tar ju snart slut det med.

När jag körde hem från jobb idag tog jag en tur hem till syster C för att lämna en sjal som min syster H hade virkat åt henne..många systrar:) Vi fick ju tuggat loss ordentligt för vi hade inte träffats på länge. Vi hade båda lite ont om tid men vi hann med lite iaf:) Kram och tack SisC

Vi körde och handlade lite mat när vi kom hem, mest för att ha något att hitta på en stund. Sedan lagade vi en god middag och därefter lek, bus, bad och nattning. Nästa på schemat, Let's Dance och nu datorn.
Inte så spännande va? ;-)

1 kommentar:

A-K sa...

Ja du... så är det här också allt som oftast, det händer för lite och då vet man inte riktigt vad man ska skriva.
Usch för all snön som kommit. Fast jag var duktig och skottade uppfarten igår så var det fullt med snö idag igen :(
Nu har jag varit på gymmet och tränat och ska ta mig en dusch och sedan en sväng ner på totget. Ikväll är syrran barnvakt igen då resterande 4/5 ska se delfinalen i melodifestivalen i GBG.

Ha en underbar lördag!
KRAM