söndag, februari 28, 2010

EFIT 19 månader

Vi är lite sena med vårt 19 månader EFIT men här får ni en helt vanlig lördag från oss.
07,30
Nyvaken och har varit inne på toa och tjuvar topsy när jag är i duschen
08,30
Fick duscha efter att ha fyllt en blöja upp till ryggen, kul för Milo, mindre kul för mamma:)
09,30
Milo leker med gräsklipparen och mamma dammsuger.
10,30
Påklädd för avfärd till Center Syd. Timmie fick sin favvosko så han hade något att roa sej med.
13,00
Lite hopp i tiden för vi hade inte kameran med oss. Milo somnade i bilen och sover vidare i sängen
Milo sover mellan 12.45-15.15 och jag visar vad han shoppade.
Nya böcker på Bokia, ett par svarta Nike skor, pappa köpte tofflor till honom(bättre än en leksak) och Lush bubbelbitar.
15,30
Nyvaken och sitter och tittar på pappa när han spelar Mario(majo)
16.30
Bygger med sina burkar. Humörstatus, allmänt gnällig sedan han vaknade och ska helst vara i famnen hela tiden.
17,30
Uttråkad och går och väntar på mormor och morfar.
Mamma lagar mat och är supertråkig! Jag vill bäras av henne NU!!
18,30
Äntligen händer det något kul, äta ihop med mormor. Jippi!
19,30
Wii bowlingturnering innan Melodifestivalen började.
20,30
Detta var strax innan 20.30 men det var sista bilden för dagen. Strax därefter gick Milo i säng och somnade sött till melodifestivalens toner i bakgrunden.

Kändes som en sådan alldeles lagom bra dag:)

2 kommentarer:

A-K sa...

Vad kul att följa med under en vanlig dag hos er :)
Jag hller med dig, detta fortsätter vi med länge, det är jättekul att ha sparat när de blir större.
Filippa älskar också när hon lyckas få tag i våra tops. Milo ser ut att njuta av att duscha. Filippa hatar duschen, om jag någongång får för (i samband med överfull blöja) att duscha av henne skriker hon högljutt "BABA,BABA,BABA"!
Filippa har TVÅ stora Nalle Puh :) Den som syns oftast på bilderna är egentligen Felicias som hon fick när hon var liten. Den ska vara med i sängen när hon sover, annars vägrar hon :) När jag skulle köpa varsin present till barnen på alla hjärtans-dag så var vi i leksaksaffären och hon skulle få välja själv. Gissa vad hon valde? En till STOR Nalle Puh :) Den var på halva priset så hon fick den. Ibland får hon för sig ha båda i sängen när hon ska sova, då är det trångt!

Hoppas att ni får en riktigt fin söndag :)
KRAMAR

GILO sa...

hej vilka trevliga bilder du fått under dagen,väl att mormor kom och underhåll killen lite. Han är verkligen glad för sin mormor och det glädjer mig ( min lille gullunge) Wii kan du få revanch i om du vill .Milo och jag hejade ju på pappa på fotoet när han fick straeke. det va nog inte rättstavat men vi vet va det var.HA