onsdag, januari 20, 2010

EFIT 1½ år + 1 dag


08.00
Nyss vaknat och väntar på sin välling.

09.00
Dockan Otto får mat, ketchup blev det idag:)

10.00
Milo städar för mamma orkade inte. Pi på golven berättar han.

11.00
Fruktpaus i soffan

12.00 och 13.00
Sover middag 1 timma själv och en ihop med mamma.

14.00
Tömmer ut alla lådor på rummet för att få plats med sin stol i skåpet!

15.00
På väg till BVC för läkarbesök
Vikt 12900 gr
Längd 84 cm
Klarade alla moment som att stapla 4 klossar mm. Fick inga sprutor eftersom han fick svininfluensavaccin igår.

16.00
Mamma mutar med glass och kex eftersom Milo har lite dålig aptit.
17.00
Glömde fotografera

18.00
Leker med lera som är ett måste göra varje dag:)

19.00
Dansar framför spegeln och provar mammas halsband.

3 kommentarer:

A-K sa...

Vad mysigt att få följa med i er vardag :)
Vad tyckte Otto om att få ketchup?
Hihi... dom är så mysiga våra små :)
Jag mutar också filippa med glass innan middagen ibland. Anton hade en klok bvc-sköterska när han var liten. Hon sa att barnet var kinkig och inte ville äta kunde man ge lite glass så att blodsockret gick upp och barnet blev piggare och därmed mer sugen på att äta.

Kortet där han dansar framför spegeln är underbart!

Vi kör EFIT här imorgon!
KRAM

Anonym sa...

hallo där mormor missade 1.5 årsdagen men ni va ju sjuka ,vi tar igen det imorgon när jag får rå om honom nästan hela dagen. Härliga bilder på lillprinsen helst när han sitter i skåpet. Man måste testa allt . jag tyckte tunikan va riktigt snygg och den är du värd så omtänksam mamma och dotter du är.hoppas den passar annars ordnar du det innan våren säkert. kram på er.

Helen sa...

Grattis Milo, stora killen. Härliga bilder. Den där han sitter i skåpet är fin.¨

Skönt att du mår bättre. Fast man brukar vara matt ganska länge efteråt. Jag verkar ha klarat mig TACK o LOV.

Självklart är du värd en OM. Det var en jättefin modell. Men oavsett så kommer Milo alltid älska sin mamma. Men visst piggar det upp med lite nytt.

Jag tyckte det var perfekt att jobba deltid. Var ju ledig först 2 dgr i veckan sen 1 under hösten. Blev Leo sjuk kunde jag byta jobbardagar så det inte behövdes vab så ofta. Nu är det lite knepigare.

Snart är det helg i alla fall, då får vi vila upp oss

kram