fredag, januari 15, 2010

Besök av farmor

Hej världen, idag har vi fullt upp kan man lugnt säja. Som vanligt dagisinskolning i morse och Milo var själv en halvtimma. Jag sa att jag skulle gå och kom snart igen, just då var Milo så exalterad och hjälpte Anette att ta fram glasspinnar från frysen för en av barnen hade fyllt år och skulle firas.
Jag gick iväg och han blev jätteglad när jag kom igen:) Det hade gått bra hela tiden.

Hem i ett huj, äta lite, stoppa Milo i säng, bädda rent i sängarna och städa lite smått och gott för svärmor ska komma hit nu vid halv 2. Hon bor i Danmark och sitter på tåget mot Sverige nu. Hon stannar över helgen så vi får hitta på lite av varje, ska hälsa på mina föräldrar för dom vill nog också träffas.

Snart ska jag och Milo hem till Svante och gänget för det var längesedan. Återkommer ikväll:)

1 kommentar:

A-K sa...

Vad mysigt att få besök av farmor!
Njut nu av helgen!

Kramar