måndag, december 21, 2009

Tur man inte jobbar!

Jag har haft en helpestig natt med stora bokstäver! Milo somnade ju så bra vid halv 8 men vaknade 22 och var ledsen och otröstlig så han fick komma upp 10 minuter och sedan gick vi i säng hela familjen. Milo fick ligga hos mej och skruvade sej till 00.25 för att vara exakt innan han somnade helt! Sedan har det gnytts flera gånger och nappen har tappats, snutten på villovägar och en väldigt orolig sömn. Åtta i morse gick vi upp och Milo har lite feber men inte sjuk på något annat sätt. Fick knappt honom att somna nu i fm men gav honom alvedon och så fick han gnälla inne på rummet en liten stund sedan somnade han. Vet inte om han är på väg att bli dålig men han är ju inte minsta snuvig ens.


När han sovit ska vi hem till våra kompisar och åka pulka och det ska bli så roligt. Nu ska jag sova en timma jag med för jag känner mej som en vandrande zoombie, tänk om man skulle jobbat en sådan här dag! Fast allt går ju och jag ska bara jobba 75% och det klarar man nog.

1 kommentar:

A-K sa...

Nu är vi hemma från två mysiga dagar i Ullared! Faktiskt mindre med folk än när vi var där. Igår eftermiddag var det riktigt lite folk inne i varuhuset. Vi hade en riktig tjejkväll igår och gjorde ansiktsmask och målade tånaglarna :)
Nu ska jag packa upp! Efter det ska jag läsa ikapp... tänk vad mycket man missar på två dagar!

KRAM