onsdag, december 23, 2009

Tandhygenisten


Bäst jag borstar tänderna:)

Så har vi klarat av Milos första tandläkarbesök, lite info om tänderna, när man ska borsta, om något händer mm, inget som jag inte redan visste. Vi gör ett fel och det är att han får välling precis innan han stoppas i säng och skulle jag börja borsta tänderna på honom efter det så hade jag inte fått honom i säng. Vi har ju haft den vanan sedan amningen och tänker fortsätta så. Vi kunde ge honom lite vatten efter vällingen men jag vettitusan?
Efter det handlade vi lite mer mat och hämtade Sobea kläderna som jag är helnöjd med.
 
Mina och Milos. Milo har redan byxorna som passar till den duvblå tröjan.

Nu sussar sonen sött och jag ska nog slänga mej i soffan en stund, har grus i ögonen idag.

1 kommentar:

A-K sa...

Ja, bodysarna från Katvig var jättefina och passade bra i storlek :)
Ikväll ska vi hem till min syster och fira jul med henne,hennes familj och mamma. Imorgon blir det jul hos Peters syster. Jag har precis letat fram alla Filippa sommarkläder :)

Snygga kläder ni fick idag.
KRAM