onsdag, december 23, 2009

Lillejulafton


En Milo, en Milo
från pepparkakeland
på vägen, på vägen
han springer mot vår famn:)

Försökte mej på julfoto idag och det gick ju mindre bra kan jag säja:) Blev inga skarpa bilder och jag orkade bara inte gör om det. Milos förkylning har brutit loss nu så det är en något täppt näsa som torkas titt som tätt.

Vi har gjort  våra första julgodisar och det blev lakritsknäck, skulle gjort en annan sort också men hade såklart glömt köpa dumlekola som skulle vara i dem. Maken kom hem med en Anthon Berg chokladkartong som var i 4 lager! Håll i kilona;-)

 
Dagens tokunge:)
 
Post som bestod av Molo linne, IdaT halksockar, Schampoodle joggingdress och ett tyg med grodor.

Nu är det inte många timmar kvar till julafton. Vi är bjudna på julmorgonfika hos Linette och Besim och sedan  får Milo sova middag hemma i lugn och ro och vi ser vi Kalle Anka och därefter firar vi julafton hemma hos André o Anna, min lillebror och hans sambo. Om jag inte hinner med att blogga så vill jag önska er en riktigt God Jul! Massor av julkramar till er!:)

4 kommentarer:

Gunsan sa...

God Jul till er med:)
Kramizar

Anonym sa...

hej min lille peparkakagubbe nu finns du på mormors dataskärm när jag öppnar den så kan jag smaka på dig!

A-K sa...

Vilken söt pepparkaksgubbe!
GOD JUL!
Kramar

A-K sa...

God fortsättning och tack för den fina julklappen till Filippa!
Här har vi fullt upp med att packa idag!

KRAMAR