fredag, december 25, 2009

Juldagens fortsättning


Har testat min nya kamera och den är bättre än min gamla, eller så beror det på det nya minneskortet jag köpte. Bilderna blir kanonbra och jag är så nöjd! Jag tror att t o m ni kan se skillnaden. Detta är fotograferat med porträttvalet och mitt egna objektiv. Ser ni så fina tänder han fått:)

Har också gjort en toksak idag;-) Hittade Småfolks bruna äppeloverall, samma som Milo har nu, för 839 kr, den kostar 1399 ny, och sedan hade jag en rabattkod på 10% sedan ett tidigare tillfälle, den har legat här i ett par månader men nu utnyttjade jag den så blev den ännu billigare. Ja overallen tog jag i en storlek större till nästa vinter, jag bara ääälskar den overallen och nästa år kan den ju funka sedan tror jag inte en 4 åring vill ha dubbelknäppning:)
Nu ska jag bara invänta tjocka vantar som tillhör sedan är det slut med shoppandet för vår del. Jag har absolut allt och är fullkomligt nöjd. Den som ska ha något härnäst får bli jag. Nu ska jag ju börja jobba och då behöver man lite snygga kläder...men....jag ska ner 4 kilo innan jag får shoppa till mejsjälv! Med början efter nyår, innan är knappt lönt med allt gott man har hemma. Gjorde Leilas godisar innan ikväll och dom är olovligt goda kan jag berätta...inte bra, inte bra! Får bjuda på dem imorgon när alla barnen är hemma så kanske lite försvinner;-)



Inga kommentarer: