lördag, december 26, 2009

Annandagen

Kalkonmiddag för 9 pers:) Idag har vi haft liten jul med mina söner och respektive samt min mor och far. Så skönt att ha dem hemma och vi har haft en kanoneftermiddag/kväll. Milo fick en trehjuling som både han och Tilda ville köra:) Har fick också en grävmaskin som blir perfekt i sandlådan till våren..hmm kommer nog ha grus på hela altanen;-) Sedan fick han en hel serie med små böcker men olika teman i, tjocka blad som inte rivs sönder, perfekt! Vi fick nya bordstabletter i skinnimitation och en vas med tillhörande ljuslyktor, allt grönt från Saga form, av Lucas fick jag en stor påse med olika tvålar, dusch och bad artiklar från Lush, favvo hos mej:) Tack för allt, vi är så glada!

Milo och Tilda njuter av kalkonmiddagen.

Måste visa mina snygga pågar! Lucas här


och Pontus här:)


Tilda och Milo hjälps åt att öppna paket.

Nu slappas det här i hemmet. Milo sover gott, han var helt färdig efter dagens festande:) Jag ska sätta mej och göra ett kollage på Tilda för jag fick taget några härliga bilder på henne när han dansade, hon är helmysig tösen, farmors tös:)

3 kommentarer:

Gunsan sa...

Du har visst snygga och trevliga pågar min vän;).....Det har dom garanterat efter dig. God fortsättning...Kram

CiliaH sa...

Nog e di granna alltid :D

Nej jag har inte hört något än från kära syster. Sa precis till H på fb att är den smart stannar den inne till efter nyår så den slipper vara yngst i klassen :D

Ja vi är mycket nöjda med vår nye lille vän. Trevlig är han och gott kaffe gör han!

Kram

GILO sa...

hej och tack för middag och allt. Dom små va ju så gulliga ihop och dom store grabbarna är såååååååå gulliga mot sin mormor o morfar. vi har en stor glädje och lycka med vara barn o barnbarn för att inte glömma lilla barnbarnsbarnet Tilda . Hon har redan det i sig hon kommer att styra killarna i sin omgivning,ha ha riktiga olssontag. Milo är vår lille Färdinan ännu men det blir säkert revulition när han också kommer på dagis. mormor tankar i juletid.