torsdag, december 31, 2009

Gott Nytt År!


Bäst att ha öronskydd inatt:)

Ja vänner, nu lider 2009 mot sitt slut och 2010 träder in. Jag tycker jag har haft ett underbart år som jag har sparat på en speciell plats i mitt hjärta. Att få uppleva allt som skett inom familjen har varit roligt och härligt. Visst härnder det alltid sådant som man inte önskar men jag tycker det har varit i minimal mängd så jag är så nöjd som man bara kan bli.

Efterrätten och förrätten är förberedda och det verkar vara ett lyckat val:) = det ser fint ut och är inte misslyckat.

 
Min cykel är fin!

Lustigt nog så kan han trampa runt på pedalerna ett varv på cykeln men har problem att putta runt bobbycaren med fötterna i golvet, borde vara tvärtom!

Nu ska vi köra hem till moster Heléne och lämna en säng och jag och Milo tar nog en sväng till någon lekplats för jag misstänker att vi mest är ivägen när dom ska få upp en 140 cm sängbotten till ovanvåningen!

Nu avlutar vi bloggen med att önska er ett riktigt Gott Nytt År allesamman, nyårskramen skickas via cybern och även så långt som till Gran Canaria:)

Inga kommentarer: