tisdag, november 17, 2009

Vi är inne i en bra period


Puss på er!

Som pågen sover! Han måste vara inne i en period där han behöver sova mycket för det känns som han inte gör annat i mellan åt. Fast det är ganska skönt att hinna med lite extra ibland samtidigt som man får sova hela nätter, det har vi ju inte varit så bortskämda med. Jag hann inte ens med att dammsuga innan Milo blev trött idag så det får vänta till han sovit för jag vill inte störa hans sömn med ett irriterande dammsugarljud. Jag har annat som behöver göras så länge.

Idag ska vi in och fika hos grannen sidan om. Vi har sagt det så många gånger men har inte fått tummarna loss, men så:)


1 kommentar:

A-K sa...

Här hos oss får man ingen kallelse till vaccinering utan man får själv läsa på Vårdcentralens (ej BVC) sida vilka som vaccineras vilka dagar.
6 mån-5 år vaccineras kl 15-19 mån-tors. Vuxxenvaccinet är slut och finns tidigast den 23:e. Så är det här hos oss.

Mysigt med fika. Här har det varit helt kaos på morgon (jobbmässigt)... usch, ville bara sätta mig i ett hörn och grina... men så är det när man aldrig vill göra fel.
Nu ska jag ta rätt på oredan :)

Puss tillbaka till Milo!

KRAMAR