måndag, november 16, 2009

Resten av måndagen

Kan informera er om att tapetvalet ej är klart än.

Idag har vi varit hos mormor hela eftermiddagen, vi gick en promenad och Milo lekte ute en stund. Sedan fika och försökte hjälpa mamma med några foton som skulle ändra format. Jag lyckades inte så bra så det är bättre hon sänder dem med mail till mej så gör jag om dem i mitt PS istället. Milo fick några prylar av morfar idag, en safarikeps, ett par danska troll och danska flaggor:) kepsen gillade han skarpt:)

Vi haft en tyst kväll idag för Milo somnade sju, trött som en gnu för han fick bara sovit middag en timma, vaknade och hade nog drömt och sedan ville han sitta i min famn i nästan en halvtimma innan han hade morgnat sej. Såg Ullared på TV och sedan Robinsson på danska trean. Ullared ja, jag kan inte annat än skratta åt alla orginal:) och jag vill också dit igen och handla julklappar. Får se i nästa månad om andan faller på. Jag fick redan på att jag inte får någon lön i december månad för jag har semester och den regleras i efterhand så jag får inga pengar:( lite surt för december är ju en dyr månad. Jag får snåla lite nu så det går ihop.

Inga kommentarer: