torsdag, november 26, 2009

Myyyysfaktor nr 1


Morgonvälling i soffan är mys!

Vi går mest och småmyser idag. Sov till åtta sedan frukost och därefter satte jag igång med dammsugning och putsa några fönster. Julgardinerna i köket är på plats och två adventstakar. Ska fortsätta snart igen. Tog en paus när Milo började bli trött och gick ut med hunden och en sovande Milo i vagnen. Jag misstänker att vi får en ny förkylning för han känns som om det tog fart igen men det kan vara falskt alarm. Han sover i alla fall bättre i vagnen med lite lutning och frisk luft när han är snuvig. Där var ju ett par barn på dagis med extremt gröna näsor som kan ha smittat honom.

Jag mår bra hittills av influensavaccinet, har bara ont i armen men det hindrar inte adventspyntning:) Hoppas min mamma kommer inom en sväng idag med snön som ska användas till Milos lilla julby.

Idag blev jag attackerad av sådana extrema känslor igen........ ni vet som stora till sina barn:) Underbart!

1 kommentar:

A-K sa...

Åhh.. vad mysigt det ser ut där i soffan :)

Kram