måndag, november 30, 2009

Måndag och duggregn..bättre kan det väl bli?


Risgrynsgröt med päronpuré, mumma!

Vi har minsann redan varit iväg och "storhandlat" på Ica och inom på Hemtex där jag hittade ett par gardiner till tvättstugan.
När vi kom hem tog vi lite gröt och sedan var det sängdags för Milo..och snart för mej med. Jag fick vara vaken 2 timmar inatt för Milos hosta vilket resulterade i en för vaken kille. Han försökte verkligen somna om men kunde inte så ibland pratade han och ibland surade, fast han låg kvar i min säng hela tiden utan att göra tendens till att gå ner på golvet, alltid något. Slutresultat=trött mamma som behöver en middagslur.


2 kommentarer:

A-K sa...

Oj... inte illa att redan ha hunnit vara iväg och handla.
Ja, se nu till att du också får sova ikapp lite. Det behöver man efter en jobbig natt.

KRAM

Anonym sa...

Tack för ditt fina brev,fast det gjorde så att jag stortjöt när jag läste det förstås men fina ord och ja jag vet att du vet hur det känns som också fått vara med om en del :). Tror inte du behöver gå igenom det igen för killar är som du säger oftast lättare på den biten!!Har varit på träning nu o där mår jag bättre för stunden iaf,träffade din kära make där när han skulle ta sprutan:) Älskar dig puss o kram